معاون صنایع عمومی وزارت صمت مطرح کرد؛
معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه در رویکرد جدید امیدوار هستیم به پشتوانه پتانسل و همگرایی که شکل گرفته شاهد تحولات خوبی در عرصه تولید و صنعت کشور باشیم و گفت: بازدید از شرکت‌های صنعتی استان خوش آیند است.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵ 01 July 2022

معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه در رویکرد جدید امیدوار هستیم به پشتوانه پتانسل و همگرایی که شکل گرفته شاهد تحولات خوبی در عرصه تولید و صنعت کشور باشیم و گفت: بازدید از شرکت‌های صنعتی استان خوش آیند است.

به گزارش تابناک همدان، محمدمهدی برادران در گردهمایی خانواده بزرگ صنعت و معدن که به مناسبت دهه تولید و تجارت در هتل کتیبه همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته تولید و تجارت اظهار کرد: با حضور استاندار همدان بسیاری از دغدغه‌های ما برطرف شد.

وی افزود: استان همدان یکی از استان‌هایی بود که در سال گذشته ضریب تعطیلی واحدهایش بیشتر از سایر استان‌ها بود که با حاکم شدن رویکرد جدید و با حضور مدیرکل جوان، انقلابی با حمایت‌های استاندار و سایر مسئولین استانی هفته‌ای یک واحد احیا می‌شود.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت عنوان کرد: امیدوارم روزی یک واحد احیا شود و مشکل ۱۲۳ واحد باقیمانده هم حل شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در شرایط جنگی واقع شده‌ایم، گفت: با توجه به اینکه ما جنگ نظامی را تجربه کرده‌ایم جنگ اقتصادی شرایط خاص خود را دارد.

برادران بیان کرد: توجه به رانت‌خواران نشانه خوبی نیست که علت آن عدم تشخیص جبهه خودی و غیر خودی در جنگ اقتصادی است.

وی با اشاره به اصلاحات ارزی عنوان کرد: در حال حاضر شرایط بازار رقابتی‌تر شده و برای تحول اساسی تغییر کفایت نمی‌کند و باید تفکر هم شکل بگیرد.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه این جمعی که اینجا هستند وفاداری خود را به نظام و مردم ثابت کرده‌اند و توانسته‌اند تحریم‌ها را دور بزنند و در بسیاری از عرصه‌ها به خودکفایی رسیده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از تولیدکنندگان نیاز به حمایت دولت ندارند و با رقیب بین المللی رقابت می‌کنند، عنوان کرد: این کار جز با روحیه دانش محور و همت کارآفرینان در کشور ما محقق نمی‌شد.

برادران با بیان اینکه در رویکرد جدید امیدوار هستیم به پشتوانه پتانسل و همگرایی که شکل گرفته شاهد تحولات خوبی در عرصه تولید و صنعت کشور باشیم و گفت: بازدید از شرکت‌های صنعتی استان خوش آیند است.

وی با تاکید بر اینکه بسته‌های حمایتی اقتصادی با رایزنی با هیئت دولت، مجلس و وزارتخانه آماده شده است، یادآور شد: این بسته‌ها در بخش تسهیلات و گمرک با هدف تولید به صرفه در اختیار فعالان اقتصادی قرار می‌گیرد.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه رویکرد ما این است که هزینه تولید باید کاهش پیدا کند و تولید به صرفه راهبرد اساسی کشور است، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این هدف رویکرد کاهش هزینه‌ها و بهره‌وری بیشتر را در بخش تولید به کار گرفته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار