احمد شانیان با بیان اینکه به لطف خدا و با حمایت‌های استاندار همدان وفاق خیلی خوبی در استان وجود دارد،گفت: بنا برفرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد اقتصادی تولیدکنندگان رزمندگان عرصه اقتصاد هستند.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹ 01 July 2022

احمد شانیان با بیان اینکه به لطف خدا و با حمایت‌های استاندار همدان وفاق خیلی خوبی در استان وجود دارد،گفت: بنا برفرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برجهاد اقتصادی تولیدکنندگان رزمندگان عرصه اقتصاد هستند.

به گزارش تابناک همدان، مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه ما در حالتی هستیم که باید همدلی و وفاقمان بیشتر شود، ابراز کرد: همه ما نقش‌هایی داریم که در عرصه اقتصادی بیشترین زحمت در بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه در حوزه صنعت سعی کرده ایم با نگاه رفع موانع مشکلات را بشنویم و راهکار ارائه دهیم، یادآور شد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به طور مستمر و منظم برای گره گشایی از تولید و صادرکنندگان استان برگزار می‌شود.

شانیان بابیان اینکه استان شاهد رشد بسیار خوبی بود، عنوان کرد: ارتقای رتبه ستاد تسهیل استان از رتبه ۲۰ به رده پنجم نشان از پیگیری و ارائه راهکار‌های کارشناسی شده است.

وی با تأکید بر لزوم بهره وری در کار در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه معادن ابراز کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری سیاست‌های ما تکمیل چرخه صنایع معدنی است.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه در حوزه صادرات باید با دیپلماسی اقتصادی که در دستور کار دولت است کار را پیش ببریم، تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته در وزارت صمت زیربنایی است و به هیچ وجه ویترینی و نمایشی نیست و پشتوانه این اقدامات ساعت‌ها کار کارشناسی است که نتیجه آن رشد اقتصادی است که با همدلی و وفاق اتفاق می‌افتد.

در پایان این برنامه از برترین‌های تولیدکنندگان استان همدان در بخش صنعت، معدن و تجارت تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار