به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد؛
نماینده عالی دولت در استان همدان، به مناسبت هفته قوه قضائیه با رییس کل، دادستان همدان و معاونان دادگستری استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 29 June 2022

 نماینده عالی دولت در استان همدان، به مناسبت هفته قوه قضائیه با رییس کل، دادستان همدان و معاونان دادگستری استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش تابناک همدان از اداره کل روابط عمومی استانداری، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید بهشتی، از تلاش‌ها، تعاملات و همراهی‌های قوه قضائیه در استان تشکر و قدردانی کرد.

 استاندار همدان، تصریح کرد: عملکرد قوه قضاییه طی سالهای اخیر بسیار مطلوب و امیدبخش بوده است، و جایگاه آن قوام بخش عدالت در جامعه است.

 وی گفت: تعامل بین مجموعه قضا در استان و مدیران ودولت سیزدهم بسیار سازنده بوده و در بزنگاه‌های حساس، این حُسن همکاری موجبات برداشتن گام‌های موثر و بلند را فراهم کرده است.

قاسمی‌فرزاد، در ادامه گفت: طرح‌های ابتکاری مجموعه دادگستری استان از جمله طرح معتذرین ، باعث ترویج فرهنگ عذرخواهی، گذشت و بخشش شده است. طرح معتذرین همچنین از حجم پرونده‌های ورودی به مجموعه قضایی استان کاسته و زمینه تقویت مصالحه را فراهم کرده است.

محمدرضا عدالت‌خواه رییس کل دادگستری استان نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از همراهی‌های استاندار همدان، به تشریح برنامه‌ها و اقدامات قوه قضائیه در استان پرداخت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار