مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۷۰ زندانی جرائم غیر عمد طی سال سه ماهه نخست امسال در همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ 28 June 2022

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۷۰ زندانی جرائم غیر عمد طی سال سه ماهه نخست امسال در همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، یدالله روحانی‌منش با اشاره به اقدامات ستاد دیه استان در سه ماهه سال ۱۴۰۱ اظهارکرد: در این مدت ۷۰ زندانی آزاده شده که ۴۹ نفر تا پایان اردیبهشت و ۲۱ نفر در خردادماه بوده است.

وی مبلغ بدهی این مددجویان را ۸۰ میلیارد و ۳۹۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال دانست و گفت: این مبلغ تا اردیبهشت ماه امسال ۵۰ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و۲۹۰ هزار ریال بود و خردادماه نیز ۳۰ میلیارد و ۲۲۳ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه تعداد پرونده‌های دیه یک مورد بود افزود: از ۵۵ پرونده مالی، ۲۷ مورد تا پایان اردیبهشت و ۱۸ مورد خردادماه را شامل می‌شد.

وی با اشاره به ۱۳ پرونده مهریه که ۱۲ مورد متعلق به اردیبهشت و یک مورد خردادماه است خاطرنشان کرد: یک مورد پرونده نفقه داشتیم.

روحانی‌منش از آزادی ۶۶ زندانی مرد و چهار زندانی زن خبر داد و گفت: ۴۸ مرد تا پایان اردیبهشت و ۱۸ مرد در خردادماه و یک زن تا پایان اردیبهشت و سه زن خردادماه آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به اخذ مبلغ ۱۲ میلیارد و ۴۸۸میلیون و ۵۷۰ هزار ریال رضایت از شکات توسط ستاد دیه استان بیان کرد: شکات تا پایان اردیبهشت ماه  ۱۱ میلیارد و ۹۳۸ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال و خردادماه ۵۵۰ میلیون ریال بخشیده‌اند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه ۹۳۲ میلیون ریال مددجویان نقدینگی داشتند گفت: مبلغ اعسار به تقسیط ۲۵ میلیارد و ۹۸۱ میلیون و۷۰۵ هزار و ۸۰۰ ریال بود.

وی با اشاره به ۱۸ میلیارد و ۱۹۳ میلیون و ۱۳۴ هزار ریال کمک پرداختی برای پرونده‌های مالی و دیه افزود: ۱۸ میلیارد ریال از بانک‌های ملت، ملی، تجارت و صادرات برای آزادی مددجویان وام دریافت شده است./ فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار