جلسه هم اندیشی مدیر عامل شرکت گاز استان همدان و روسای نواحی و مناطق گازرسانی شرکت گاز استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ 28 June 2022

جلسه هم اندیشی مدیر عامل شرکت گاز استان همدان و روسای نواحی و مناطق گازرسانی شرکت گاز استان همدان برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، نخستین جلسه هم اندیشی محمدصادق محبی نظر مدیر عامل شرکت گاز استان همدان و روسای نواحی و مناطق گازرسانی این شرکت در سطح استان همدان به منظور تبادل نظر و ایجاد هماهنگی بیشتر برای بهبود عملکرد شرکت برگزار گردید.


در این نشست مدیر عامل شرکت گاز استان همدان خدمت رسانی به مردم را اولویت اصلی و هدف غایی شرکت دانست و این امر را یک نعمت خدادادی دانست و اظهار کرد:  تکریم ارباب رجوع، حل مشکلات آنها از اولویت های شرکت است.

 

محبی نظر هدف از برگزاری این نشست را بررسی چالش ها و معضلات موجود، تسهیل و رفع موانع در سال جاری اعلام کرد.


موضوعاتی همچون وصول مطالبات و رفع محدودیت ها و معذوریت های این بخش، عدم قطع گاز واحد های تولیدی در عین جدیت در وصول مطالبات از آنها، اورهال ایستگاهها و آمادگی حداکثری برای فصل سرما، آموزش و تمدید گواهی نامه گازبانان، کنتورخوانان و امدادگران شرکت، مقاوم سازی ساختمان ها و تاسیسات شرکت، تشویق کارکنان پرتلاش و ساعی، حفاظت از برخی اماکن در مقابل سرقت، ترمیم حقوق و دستمزد رانندگان استیجاری، تخصیص سرانه فرهنگی به کارکنان و خانواده ها در سطح شهرستانها، جایگزینی نیرو های بازنشسته و ... از جمله موارد و موضوعاتی بود که در این نشست هم اندیشی بین مدیرعامل شرکت و روسای نواحی و مناطق گازرسانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و با توضیحات برخی روسای ستادی شرکت در این خصوص وحدت رویه ایجاد شد.

منبع، روابط عمومی شرکت گاز استان همدان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار