با حضور رئیس کمیته امداد برگزار شد؛
۳ هزار و ۳۷۰ مددجوی تحت حمایت استان همدان و تجلیل از یاوران اشتغال کمیته امداد با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 25 June 2022
جشن خودکفایی۳ هزار و ۳۷۰ مددجوی تحت حمایت استان همدان و تجلیل از یاوران اشتغال کمیته امداد با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد برگزار شد.
 
به گزارش تابناک همدان، رئیس کمیته امداد در این مراسم گفت: زندگی با عزت و شرافت در پیشگاه خدا با ارزش است، اما یکی از عادت‌هایی که وجود دارد و باید با کار فرهنگی برطرف شود تنبلی است لذا باید فرهنگ سازی شود و میدان کار و تلاش به سمت خودکفایی پیش رود.
 
بختیاری با بیان منویات مقام معظم رهبری که سه سال پیش فرمودند" توانمند سازی و ایجاد درآمد پایدار با رعایت حفظ کرامت در سطح برنامه‌های کمیته امداد باشد، باید به سمت درآمد پایدار پیش رفت که باعث توانمندی شود".
 
رئیس کمیته امداد افزود: این چرخه کار در کمیته امداد با بیش از ۴۰ سال به نقطه مطلوبی رسیده است و با تجربه سه رکن اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی برای این منظور تعریف شده است.
 
بختیاری با اشاره به توسعه اشتغال خانگی تصریح کرد: یکی از راهبرد‌ها اشتغال خانگی است، زیرا تعداد بسیاری از مددجویان را بانوان سرپرست خانوار تشکیل میدهند لذا با توجه به اینکه باید در درجه اول مادر بودن که رکن است حفظ شود در صدد توسعه اشتغال خانگی باشیم. درپایان از مدیران بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی در امر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و ۱۵ نفر از کار آفرینان برتر با اهدا لوح تقدیر و تشکر بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار