مدیرکل راهداری همدان:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از شناسائی مراکز حمل بار غیرمجاز در استان به منظور ساماندهی مراکز و دفاتر تخلیه و بارگیری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ 25 June 2022
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از شناسائی مراکز حمل بار غیرمجاز در استان به منظور ساماندهی مراکز و دفاتر تخلیه و بارگیری خبر داد.
 
به گزارش تابناک همدان، صفر صادقی راد گفت: در راستای ساماندهی مراکز و دفاتر تخلیه و بارگیری که در امر حمل محمولات و خرده بار به خارج از استان فعالیت می‌کنند، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همکاری مسئولان استانی نسبت به شناسایی مراکز مذکور اقدام کرد.

وی افزود: لزوم شناسائی مراکز و دفاتر تخلیه و بارگیری که به شکل غیرمجاز و خارج از حوزه فعالیت تعریف شده در پروانه فعالیت خود (انبارداری، تخلیه و نگهداری کالا) اقدام به جمع آوری خرده بار و حمل آن به خارج از استان و بدون صحابت بارنامه می‌کنند، امری ضروری است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان تأکید کرد: با توجه به ماده ۲ قانون الزام شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل به استفاده از بارنامه و صورت وضعیت جهت جابجایی کالا، فعالیت موسسات حمل و نقل درون شهری و دفاتر تخلیه و بارگیری در حمل محمولات و خرده بار به خارج از استان غیر قانونی و مغایر با قوانین حمل و نقلی بوده و لزوم شناسائی و ساماندهی مراکز یکی از اولویت‌های اداره کل است.

صادقی راد با قدردانی از همکاری و تعامل ارگان‌های ذیربط در برگزاری گشت‌های مشترک و توجیه و تبیین حوزه فعالیت دفاتر مذکور به مسئولان مراکز، قانونمند شدن موسسات در حمل و نقل برون شهری را در جلوگیری از تضییع حقوق دولتی و پیشگیری از حمل احتمالی محمولات قاچاق را مهم و ضروری برشمرد.

این مسئول با بیان اینکه ساماندهی فعالیت ناوگان وانت بار در همین راستا از طرف سازمان متبوع در دست اقدام است، از همه موسسات حمل و نقل درون شهری و رانندگان وانت بار درخواست کرد با توجه به تسهیل کردن شرایط دریافت کارت هوشمند راننده و ناوگان، متقاضیان برای دریافت کارت هوشمند به اداره کل راهداری و حمل و نقل استان و مراکز صدور کارت هوشمند در شهرستان‌های تابعه مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار