مدیر کل امور مالیاتی استان همدان گفت: مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل، فراتر از مهلت قانونی تا ۱۵ تیر امسال تمدید شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸ 16 June 2022
مدیر کل امور مالیاتی استان همدان گفت: مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل، فراتر از مهلت قانونی تا ۱۵ تیر امسال تمدید شد.

به گزارش تابناک همدان، وجیه اله ذکوری گفت: هر گردش مالی مبین فعالیت اقتصادی نیست و هر برنامه‌ای قطعا در مرحله اول اجرا ممکن است با چالش‌ها و نقصان‌هایی همراه باشد.

او گفت: طبق بخشنامه جدید صادره، حداکثر مالیات برای مؤدیان با فروش یا ارائه خدمت زیر ۱ میلیارد تومان، حداکثر تا ۵ میلیون تومان، بین ۱ میلیارد تا ۳ میلیارد تومان، حداکثر تا ۱۰ میلیون تومان و برای ۳ تا ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز حداکثر مالیات تا سقف ۱۵ میلیون تومان پیش بینی شده است.

ذکوری گفت: با تبیین و تشریح تبصره ماده ۱۰۰ و تصمیمات جدید اتخاذ شده در این خصوص، و همچنین چگونگی رسیدگی به پوز‌های اصناف و نحوه بررسی گردش مالی پوز‌ها و رفع نواقص آن‌ها، با همفکری و تعامل سازنده با رییس اتاق اصناف همدان و اتحادیه‌های صنفی چالش‌های این امر را برطرف خواهیم کرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان گفت: تعدیل ضرایب سود از دیگر اقدامات مهم سازمان امور مالیاتی است و اگر اتحادیه‌ای نسبت به این ارقام نظر یا پیشنهادی دارد، مراتب را به رئیس اتاق اصناف اعلام نموده تا نسبت به بررسی آن اقدامات لازم به عمل آید./ باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار