استاندار همدان:
استاندار همدان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را مکلف به تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۴۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ 19 May 2022
به گزارش تابناک همدان،  علیرضا قاسمی‌فرزاد در گردهمایی سازمان‌های مردم نهاد استان، گفت: نگاه دولت سیزدهم به سمن‌ها مثبت و ویژه است.

وی با اشاره به اینکه سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد غالبا متشکل از افراد خیراندیشی است که بدون چشم‌داشت خدمتگزار مردم هستند، اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد در کار‌های عام‌المنفعه پیشگام بوده و در استانداری و فرمانداری‌ها پذیرای جلسات هم‌اندیشی و تبادل‌نظر با اعضای سمن‌های مختلف هستیم.


قاسمی فرزاد با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را مکلف به تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز خواهیم کرد، گفت:  در نخستین شورای اداری از نماینده سمن‌ها دعوت می‌شود تا به معرفی خود بپردازند و مدیران با فعالیت‌های آن‌ها آشنا شوند.

استاندار همدان تاکید کرد:  مدیران از ظرفیت جوانانی که نقش‌آفرین‌اند و خلاقیت و توانمندی دارند استفاده کنند. 


وی گفت:  سازمان‌های مردم نهاد از پرداخت مالیات معاف هستند و ضرورت دارد با کارشناسان امور مالیاتی مشاوره بگیرند تا مشمول پرداخت مالیات و ارزش افزوده نشوند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های دولتی به سمن‌ها از مطالبات این افراد محسوب می‌شود، گفت:   از این پس سمن‌ها در فهرست متقاضیان برون سپاری قرار می‌گیرند.

استاندار همدان تاکید کرد: سمن‌ها به مشکلات و مسائل فرهنگی مانند ازدواج و فرزندآوری ورود کنند زیرا جمعیت کشور به سمت پیری می‌رود و سمن‌ها در آگاه‌سازی جوانان و خانواده‌ها باید ورود جدی داشته باشند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه فعالیت سمن‌ها در حوزه محیط زیست و گردشگری قابل تقدیر است، افزود: به همان اندازه که مشوق و حامی رونق تولید و اشتغال هستیم، پشتیبان و محافظ محیط زیست نیز هستیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار