کد خبر: ۱۰۴۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ 18 May 2022

فرماندار شهرستان همدان با حضور در حسینیه امام صادق (ع) همدان ضمن سخنرانی در جمع طلاب همدان در گفتگویی دو ساعته به سوالات پاسخ داد.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در این برنامه ضمن تبیین ضرورتهای حذف ارز ترجیحی به بیان برخی از مزایا و زوایای پیدا و پنهان این طرح اشاره کرد و گفت : معاندان، سودجویان و رانت خواران مهمترین مخالفان طرح مردمی سازی یارانه ها هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دغدغه جدی برای معیشت مردم دارد افزود : یارانه ها در کشور عادلانه بدست مردم نمی رسید و با تفاوت قیمت کالاهای اساسی شعاعی از کشورهای همسایه ما نیز از ارز تخصیصی و یارانه های ما برخوردار می شدند.

فرماندار همدان اضافه کرد : ارز دولتی بنام تامین کالاهای اساسی و ضروری در اختیار افراد خاص قرار می گرفت و بعضا شاهد بودیم با این ارز غذای حیوانات و هر آنچه برای سودجویان و رانت خواران منافعی بدنبال داشت وارد کشور می شد.

محمدی با بیان اینکه دشمنان ما از هر فرصتی برای مقابله و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی سوء استفاده می کنند تصریح کرد : امروز به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین در صدر وظایف ما و شما قرار دارد و تبیین این طرح بزرگ اقتصادی مصداقی از آن است تا آحاد اقشار جامعه اقناع شوند و مثل همیشه با بصیرت در برابر بدخواهان بایستند.

وی رشد قابل توجه پدیده قاچاق را از جمله مشکلات قابل توجه دانست و افزود: هر چه کالای اساسی با ارز و قیمت یارانه ای در اختیار شبکه توزیع قرار می گرفت بجای سفره مردم با دخالت سودجویان و منفعت طلبان سر از انبارهای مخفی و کشورهای همسایه در می آورد که اکنون با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها در ایران اخباری از کمبود برخی از کالاها در کشورهای همسایه می شنویم.

فرماندار شهرستان همدان در ادامه این نشست در گفتگویی دو ساعته به سوالات طلاب پاسخ داد و از همراهی و همکاری طلاب و روحانیون بعنوان افراد اثر گذار در سطح جامعه قدردانی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار