کد خبر: ۱۰۳۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴ 19 March 2022

 
استاندار همدان در آیین افتتاحیه ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: استان همدان با ۱۰ شهرستان و ۳۲ شهر آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی را دارد.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد با اشاره به اپیدمی کرونا در دو سال گذشته و تعطیلی همه مراکز اقامتی اظهار داشت: در حال حاضر با تدابیر دولت در امر واکسیناسیون و کنترل بیماری کرونا وضعیت با ثباتی در جامعه حکم فرماست و امکان سفر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه مراکز اقامتی استان با ۴۵۰۰ تخت آماده پذیرایی از گردشگران است، تصریح کرد: مراکز اقامتی، گردشگری، دستگاه‌های خدمات رسان و مجموعه‌های مرتبط از آمادگی لازم برخوردارند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به راه اندازی خطوط هوایی فرودگاه همدان در روز‌های گذشته و تاثیر مثبت آن بر گردشگری همدان، مطرح کرد: غار علیصدر پس از دو سال تعطیلی برای پذیرایی مسافران آماده است و با بازگشایی آن از ۲۶ اسفندماه شور و شعف فراوانی در منطقه و بین اهالی گردشگری ایجاد شد.

استاندار همدان در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان کرد: خوشبختانه دستگاه‌های خدمات رسان و اداری در کنار هم فضایی را ایجاد کرده‌اند که مسافران ایام خوشی را در استان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها نیز با تمهیدات اتخاذ شده آمادگی لازم را برای پذیرایی مهمانان دارند و اقداماتی در این رابطه انجام شده است، گفت: استان همدان با یک هزار ۸۰۰ اثر تاریخی، گردشگری و طبیعی توانایی زیادی برای مهمانپذیری دارد که همگی نشات گرفته از تاریخ غنی همدان است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه آثار فاخر، همدان را به عنوان مقصد گردشگری مطرح کرده است، افزود: پیش بینی می‌شود امسال پس از دو سال خلاء سفر شاهد مهمانان زیادی در دیار الوند باشیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه پلیس راهور، پلیس راه، راهداری، مراکز بهداشتی و درمانی و هلال احمر نیز آماده خدمت رسانی به مهمانان نوروزی هستند، اظهار کرد: با کمک این دستگاه‌ها اقدامات فرهنگی اندیشیده شده که تلفات جاده‌ای را کاهش دهیم و امیدواریم رانندگان نیز احتیاط لازم را داشته باشند.
 
 
خبرنگار: فاطمه صنیعی وحید
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار