مدیرکل کمیته همدان در جمع نمازگزاران جمعه، باهدف آگاه‌سازی جامعه از فعالیت‌های کمیته امداد و ترغیب و تشویق نیکوکاران برای مشارکت در امر نیکوکاری به سخنرانی پرداخت.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 16 January 2022
مدیرکل کمیته همدان در جمع نمازگزاران جمعه، باهدف آگاه‌سازی جامعه از فعالیت‌های کمیته امداد و ترغیب و تشویق نیکوکاران برای مشارکت در امر نیکوکاری به سخنرانی پرداخت.

 به گزارش تابناک همدان از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان همدان ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، به تهیه و اهدا۷۳ سری جهیزیه به نوعروسان شهرستان نهاوند و فیروزان اشاره کرد و از حضور و حمایت امام جمعه نهاوند، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و خیرین شهرستان نهاوند که در امر تهیه جهیزیه نوعروسان با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان مساعدت کردند، تشکر کرد و یادآور شد موفقیت امداد بر رسیدگی به محرومین مبتنی بر مشارکت‌های مردمی است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان به افزایش تعداد خانواده‌های تحت حمایت نسبت به سال‌های گذشته، به علت شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی پیش‌آمده در جامعه اشاره کرد و افزود: با ایجاد مراکز نیکوکاری در محل و شهرستان، رسیدگی به محرومین آسان‌تر می‌شود.

شیخی زاده از مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان همدان تقاضا کرد که بر اساس حس انسان‌دوستی خود از یاد محرومین غافل نباشند.

وی اظهار داشت: شفاف‌سازی از شعار‌های کمیته امداد بوده و این نهاد مقدس با نگاه عمیق حضرت امام (ره) باهدف شناسایی و دستگیری از نیازمندان با حفظ کرامت و شأن انسانی آنان، شکل گرفت. 

شیخی زاده در پایان از همت بلند انسان‌های بزرگی که در این امور خیر قدم بر می‌دارند تشکر کرد و از آحاد مردم تقاضا کرد که با همبستگی و شرکت همه‌جانبه در امور خیریه و نیکوکاری بتوانند از افراد نیازمند حمایت کنند و سنت حسنه کمک به هم نوع را گسترش دهند. 

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار