استاندار همدان:
استاندار همدان، در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: استان همدان در راستای مقابله با کرونا به ویژه تجهیز مدارس به سیستم تهویه در کشور پیشگام است
کد خبر: ۱۰۲۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ 15 January 2022
استاندار همدان، در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: استان همدان در راستای مقابله با کرونا به ویژه تجهیز مدارس به سیستم تهویه در کشور پیشگام است

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد اضهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های کادر بهداشت و درمان، فرماندارن، بخشداران، ستاد استانی و شهرستانی مدیریت کرونا، بسیج و سپاه پاسداران در راستای مقابله با کرونا در استان قابل تقدیر و تشکر است. 

وی گفت: همراهی و همکاری نوسازی مدارس در تجهیز مدارس استان به سیستم تهویه، تقدیر و تشکر ویژه ستاد ملی مدیریت کرونا را به همراه داشت. 

قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد: اقدامات و مجموعه فعالیت اصحاب رسانه و صدا و سیما نقش اساسی در اقناع‌سازی و ترغیب مردم به زدن واکسن کرونا، قابل تقدیر و تشکر است. 

وی یاد آور شد: طی هفته گذشته تمام شهر‌های استان از لحاظ رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار دارند. 

استاندار همدان گفت: مشکلی به لحاظ ذخیره واکسن در استان وجود ندارد و مردم با رجوع به مراکز واکسیناسیون، واکسن خود را دریافت کنند. 

وی گفت:  کلیه فعالیت‌های استان، متناسب با رنگ آبی مجاز خواهند شد. 

قاسمی فرزاد اشاره ای به  روند شیوع کرونا و ابتلا به آن در استان همدان، در هفته اخیر کرد و گفت: این روند کاهشی است، مردم برای تثبیت وضعیت موجود پروتکل‌ها را رعایت کنند. 

استاندار همدان در خصوص میزان واکسیناسیون گفت:  تا الان ۲میلیون ۷۰۰هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است.

وی افزود: ۱۶ درصد از جامعه هدف در استان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند این روش باید افزایش یابد.

استاندار همدان در خصوص واکسیناسیون نوجوانان گفت:  بیش از ۹۳ درصد از افراد سنی ۱۲ تا ۱۸ در استان، نوبت اول و بیش از ۷۶ درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. 

قاسمی فرزاد یاد آور شد:  بیش از ۹۳درصد از افراد بالای ۶۰ سال در استان نیز، واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار