استاندار همدان موافقت‌های لازم برای برقراری پرواز از فرودگاه بین المللی شهدای همدان را از وزیر راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱ 12 January 2022
 ارتباطات و راه‌های ارتباطی لازم توسعه و پیشرفت هر منطقه است و با توجه به سرعت شگفت انگیز تغییرات و تحولات، انسان ضمن اینکه نباید زمان را از دست دهد بلکه باید توانایی ذخیره آن را نیز داشته باشد، به همین منظور یکی از نخستین گا‌م‌های استاندار همدان توسعه و گسترش راه‌های ارتباطی تعریف شد و برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در تاریخ ۱۳ آذر ۱۴۰۰ در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم اهمیت و لزوم از سر گیری پرواز از فرودگاه بین المللی شهدای همدان را خواستار شد.
 
استاندار همدان با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های لازم در فرودگاه همدان یادآور شد: و پیش از تعطیلی‌های کرونایی، به صورت هفته‌ای دو پرواز به مقصد مشهد مقدس و دو پرواز به مقصد کیش، حج تمتع و عمره برقرار بوده است، خواستار برقراری پرواز‌های فرودگاه توسط یکی از شرکت‌های دولتی شده است لذا وزیر راه و شهرسازی نیز ضمن موافقت با این درخواست به سازمان هواپیمایی کشور دستور برنامه ریزی و اقدام را صادر می‌کند. 

قاسمی فرزاد با پیگیری‌های لازم طی نامه‌ای به شرکت هواپیمایی آتا خواستار برقراری پرواز در مسیر همدان به کیش و مشهد شده و در نامه مورخ ۱۷ آذر ماه خطاب به مدیر عامل شرکت هواپیمایی آتا تأکید می‌کند: نظر به درخواست استاندار  همدان و تأکید ریاست  هواپیمایی کشور، پرواز در مسیر همدان/مشهد و کیش را در اسرع وقت راه اندازی نمایید. 

 مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‎ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی نیز از شرکت هواپیمایی پارس نیز برقراری پرواز در مسیر همدان به مشهد و تهران را خواستار می‌شود.

استاندار همدان در ادامه این اقدامات، با مدیر فرودگاه همدان  نشست‌های متعددی برگزار کرد که در نتیجه شهروندان استان بتوانند سفر‌های نوروزی خود را با هواپیما انجام دهند.

 گفتنی است در جلسه‌ی امروز برای رونق بخشی به پرواز‌هایی با مبدا همدان، موضوع تاسیس شرکت هواپیمایی در استان نیز، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار