رئیس نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران:
رئیس نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران گفت:برای رسیدگی سریعتر به شکایات مردمی بازرسی‌ها هوشمند و حضور در محل شکایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹ 12 January 2022

رئیس نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران گفت:برای رسیدگی سریعتر به شکایات مردمی بازرسی‌ها هوشمند و حضور در محل شکایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان، بهنام نیک منش در جمع مدیران نظارت و بازرسی اتاق‌های اصناف شهرستان‌های استان همدان گفت:هوشمند سازی بازرسی‌های رسیدگی به شکایت مردمی و نتیجه رسیدگی در بازه زمانی سه ساعت انجام و فرد شکایت کننده هم از نتیجه رسیدگی به‌صورت یپامکی مطلع خواهد شد.

او گفت: پلمب واحد صنفی آخرین مرحله نظارتی باید باشد و هدایت وحرکت به سمت قانون مندی در واحد‌های صنفی نهادینه شود. 

رئیس نظارت و بازرسی اتاق ایران خطاب به بازرسان اتاق اصناف گفت:ما در سطح بازار با مشکل گرانی مواجه هستیم نه گران فروشی بنابراین وظیفه بازرسان اتاق اصناف پیدا کردن منشا گران فروشی در حلقه‌های قبل از خرده فروشی یعنی مراکز تولیدکننده و وارد کننده شرکت‌ها وانبار‌ها و مراکز عمده توزیع کالا است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان همدان هم گفت: الکترونیکی شدن فرم‌های بازرسی، تعیین حوزه استحفاظی تخصصی بازرسان، راه اندازی مانیتورینگ بازرسی نخستین بار در استان همدان و رصد کاملا هوشمند شیوه بازرسی از اقدامات انجام شده برای بازرسی هوشمند از اصناف است.

مصطفی باقری گفت: مردم با نصب کارافزار (اپلیکیشن) «امیران» می‌توانند تخلفات اصناف را در این فضا ارسال کنند و نتیجه با پیامک برای مردم ارسال خواهد شد. 

در این مراسم از مدیران نظارت وبازرسی اتاق اصناف شهرستان‌های مختلف استان تجلیل شد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار