مدیر عامل صنایع نشاسته الوند خبر از فعالیت این مجموعه داد و گفت: با تغییر مدیریت این کارخانه به فاز تولید وارد شده است.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸ 11 January 2022

کارخانه نشاسته الوند از خواب ۱۵ ساله بیدار شد

به گزارش تابناک همدان، امیرحسین صداقی با بیان اینکه ۱۵ سال پیش این واحد احداث شده است افزود: این کارخانه به دلایل گوناگون نتوانسته بود به اهداف خود برسد، اما از سال گذشته با تغییر مدیریت وارد فاز تولید شده و هم اکنون ۲۵۰ نفر را به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول بکار کرده است. 
 
مدیرعامل صنایع نشاسته الوند گفت: این واحد در چند خط تولید محصولات متنوعی از سیب زمینی و آرد گندم تولید می‌کند که به عنوان مواد اولیه در صنایع غذایی، پتروشیمی و صنعتی کاربرد دارد. 

او تصریح کرد: کشت گونه‌های سیب زمینی که دارای نشاسته بیشتری هستند از چشم انداز‌های این واحد تولیدی است که با همکاری جهاد کشاورزی برای کشت ۲۰۰ هزار تن در حال برنامه ریزی هستیم.

مدیرکل استاندارد همدان محمد مددی در حاشیه بازدید از کارخانه نشاسته الوند پروانه کاربرد نشان استاندارد به این واحد اعطا کرد و گفت:  این پروانه برای نخستین بار در سطح کشور به محصول این واحد اعطا شده است.
 
مددی بیان کرد: استاندارد سازی حرف اول را در کیفیت بخشی محصولات تولیدی و جلب رضایت مصرف کنندگان دارد.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان و صنعتگران اجرای استاندارد را در بالاترین ضریب، اصل و اساس فرایند تولید قرار دهند تا بتوانند با محصولات دیگر در بازار‌های ملی و بین المللی رقابت کنند. 

مدیرکل استاندارد همدان گفت: تولید کالا‌ها و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن، جرم محسوب می‌شود و مرتکبان طبق قانون مجازات می‌شوند. 

مدیرکل استاندارد همدان با اشاره به فراوانی تولید سیب زمینی در استان همدان گفت: این محصول با فراوری در واحد‌های صنایع تبدیلی می‌تواند ارزش افزوده بسیاری را نصیب این استان کند. 
 
خبرنگار: فاطمه صنیعی وحید
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار