با اقدامات انجام شده و سرمایه گذاری‌های در دست اجرا،
امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قهاوند ضمن دیدار با فرماندار شهرستان همدان و در نشتی درباره روند پیشرفت اقدامات در دست اجرای سطح بخش شراء گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶ 11 January 2022
 امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قهاوند ضمن دیدار با فرماندار شهرستان همدان و در نشتی درباره روند پیشرفت اقدامات در دست اجرای سطح بخش شراء گفتگو کردند.

به گزارش تابناک همدان، فرماندار شهرستان همدان در این نشست گفت: سرمایه‌گذاری‌های بزرگ نیازمند توجه و مراقبت می‌باشند و همه مسئولین منطقه و شهرستان با وحدت و انسجام پیگیر حل مشکلات باشند.

محمد علی محمدی یادآور شد: در دهه ۸۰ مسئولیت بخشداری بخش شراء را برعهده داشتم و از نزدیک همه محرومیت‌ها و مشکلات بخش شراء و شهر قهاوند را مشاهده و در جهت رفع این موارد پیگیری‌هایی را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: هم اکنون با اجرای پروژه‌های مهمی از جمله اتوبان همدان به قهاوند با ۳۴۵ میلیارد تومان اعتبار، گاوداری ۶۰۰۰راسی شستا با ۵۶۵ میلیارد تومان اعتبار، شرکت کشت و صنعت یاس با ۶۵۰میلیارد تومان اعتبار و پروژه مرغ تخم‌گذار ۸۰۰ هزار قطعه‌ای بعنوان بزرگترین واحد مرغ تخم‌گذار خاورمیانه، این منطقه جایگاه اصلی خود را در پیشرفت و توسعه استان پیدا کرده است.

محمدی تصریح کرد: در سال‌های نچندان دور شاهد محرومیت گسترده‌ای در سطح شهر قهاوند و بخش شراء بودیم و چندین روستای منطقه فاقد برق و بیشتر روستا‌ها به لوله کشی آب شرب سالم دسترسی نداشتند و با تانکر آب رسانی صورت می‌گرفت، بیشتر روستا‌ها هیچگونه جاده آسفالته وجود نداشت و از خیلی امکانات اولیه نیز محروم بودند.
 فرماندار همدان با اشاره به بافت روستایی شهر قهاوند در دهه ۷۰و۸۰و نبود شبکه گاز شهری افزود: با پیگیری‌های انجام شده و خدمات گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی از این مشکلات گذر کرده و پیشرفت‌های قابل توجهی را سطح منطقه شاهد هستیم.

 وی اضافه کرد: امروز شهر قهاوند از نظر مبلمان شهری یکی از شهر‌های زیبای استان می‌باشد و ضمن اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ با تراز ملی در سطح منطقه نیاز است با وحدت، همدلی و انسجام مردم و مسئولان شهر با پرهیز از هرگونه حاشیه از این ظرفیت‌های بوجود آمده حمایت، مراقبت و پشتیبانی شود.

در این جلسه موضوعات و مشکلات این بخش توسط مسئولین مطرح شد که فرماندار همدان برای پیگیری موضوعات طرح شده قول مساعد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار