کد خبر: ۱۰۲۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲ 11 January 2022

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی استانداری، استاندار همدان در نشست با ائمه جمعه استان که با حضور آیت‌الله شعبانی نماینده، ولی فقیه در استان، در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: از ائمه جماعات به ویژه نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، که در دوران خدمت ایشان، کمال تعامل با بدنه اجرایی دولت سیزدهم در استان فراهم شد، تقدیر و تشکر می‌کنیم. 

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: تلاش همیشگی نماینده، ولی فقیه در استان و به دنبال آن ائمه جمعه، در راستای محوریت قرار دادن منافع مردم، اسلام و نظام در اتحاذ مواضع خود، با منافع مردم، اسلام و در تبعیت از مقام معظم رهبری در این راستا، قابل تقدیر و تشکر است. 

 وی تصریح کرد: ائمه جمعه نقش کلیدی و موثری در ترویج، پیشبرد و تقویت اهداف سیاست‌های دولت سیزدهم دارند.

قاسمی فرزاد در ادامه با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم و نقش ائمه جمعه استان، گفت: با توجه به سیاست‌های حوزه اقتصادی دولت سیزدهم، ائمه جمعه می‌توانند نقش موثری در راستای مدیریت تعارض منافع و مبارزه جدی با فساد و رانت داشته باشند. 

وی در ادامه به برخی از سیاست‌های دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد اشاره کرد و گفت: مقاوم‌سازی اقتصادی، ایجاد شفافیت حداکثری در اقتصاد، ارتقای نظارت مردمی و همگانی، مدیریت بهینه مصارف، سلامت اداری، مهار تورم و گرانی، از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی‌اند که توجه به آن‌ها در شرایط کنونی ضروری است. 

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود، به سیاست‌های حوزه اجتماعی پرداخت و گفت: توجه جدی به فرهنگ عمومی، سبک زندگی، خانواده، اخلاق معنویت، کاهش فاصله مسئولین و مردم، کیفیت‌بخشی به زندگی مردم و رشد جمعیت و رفاه عمومی بخش دیگری از سیاست‌های دولت سیزدهم در حوزه اجتماعی است.

قاسمی فرزاد گفت: بازسازی عرصه‌های مدیریتی با رویکرد انقلابی و عقلانی از نکات کلیدی حوزه اجتماعی دولت سیزدهم است که توجه ویژه مسئولان در این زمینه را می‌طلبد.

در این نشست هر کدام از ائمه جمعه نیز، نظرات و دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل مختلف استان مطرح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار