مدیرکل بیمه سلامت استان همدان:
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان: تمدید اعتبار بیمه درمان سلامت همگانی و روستائیان با گوشی‌های همراه امکان پذیر شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲ 30 November 2021
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان: تمدید اعتبار بیمه درمان سلامت همگانی و روستائیان با گوشی‌های همراه امکان پذیر شد. 

به گزارش تابناک همدان،  سعید فرجی با بیان این خبر افزود: تمدید اعتبار بیمه درمانی سلامت همگانی و روستائیان از طریق گوشی‌های همراه امکان پذیر شد.

 مدیر کل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به امکان تمدید اعتبار بیمه درمان صندوق سلامت همگانی، روستائیان و عشایر از طریق اپلیکیشن "بیمه سلامت من " عنوان کرد: مشاهده نسخ تجویزی، سوابق بیمه‌ای و جستجوی مراکز خدمات سلامت از طریق تلفن همراه برای بیمه شدگان دو صندوق مذکور امکان پذیر شد.

دکتر فرجی تصریح کرد: بیمه شدگان می‌توانند با نصب اپلیکیشن "بیمه سلامت من " از طریق برنامه بازار در تلفن همراه خود از مزایای این نرم افزار بهره‌مند شوند.

وی افزود: بیمه شدگان می‌توانند با وارد نمودن کد ملی و شماره تلفن همراه که در سامانه‌های مخابرات به نام خودشان ثبت شده است اقدام به تمدید بیمه نامه، مشاهده نسخ تجویزی و سوابق بیمه‌ای خود نمایند.

مدیرکل بیمه سلامت استان یادآور شد: همچنین بیمه شدگان در صورت مجهز نبودن تلفن همراه به سیستم عامل اندروید یا خط تلفن به نام خود، می‌توانند از طریق اینترنت با وارد شدن به سامانه «خدمات شهروندی غیر حضوری بیمه سلامت» به آدرس‌های ذیل، نسبت به تمدید بیمه نامه و مشاهده نسخ تجویزی و سوابق بیمه‌ای خود اقدام نمایند. 

 http//www.bimehsalamatiranian.Ir
 http//eservices.ihio.ir/esc
 فرجی در پایان افزود: شهروندان گرامی می‌توانند هرگونه سوال و یا مشکلی در خصوص خدمات بیمه سلامت را از طریق سامانه تلفنی ۱۶۶۶ مطرح نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار