«مهدی رفیعی» سرباز وظیفه نیروی انتظامی نهاوند، حین انجام ماموریت برای دستگیری شرور مسلح و قاچاقچی مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 27 November 2021
مامور انتظامی نهاوند در درگیری با قاچاقچی مسلح موادمخدر به شهادت رسید «مهدی رفیعی» سرباز وظیفه نیروی انتظامی نهاوند، حین انجام ماموریت برای دستگیری شرور مسلح و قاچاقچی مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش تابناک همدان، از ایرنا، مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری همدان روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام این مطلب، افزود: عملیات مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروی انتظامی ساعات اولیه بامداد روز گذشته (جمعه ۵ آذر) به دنبال شناسایی و کشف مخفیگاه یکی از اراذل شرور و توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان نهاوند به هویت «امید_ج» انجام شد.

«مهدی اخوان» اظهار داشت: ماموران در جریان این درگیری، متهم را مجروح و دستگیر کردند که در حین اجرای عملیات یکی از سربازان وظیفه نیروی انتظامی شهرستان براثر تیراندازی فرد شرور و اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

مامور انتظامی نهاوند در درگیری با قاچاقچی مسلح موادمخدر به شهادت رسید

وی گفت: این سرباز وظیفه نیروی انتظامی شهرستان نهاودند (پلیس آگاهی) به رغم تلاش تیم پزشکی به دلیل شدت جراحت در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ «احمد ساکی» فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند نیز با اشاره به شهادت سرباز مهدی رفیعی در درگیری با شرور و قاچاقچی موادمخدر، گفت: آیین تشییع پیکر این شهید ساعت ۱۵ امروز (شنبه) از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار