امام جمعه همدان:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: برخی از مسئولان حقوق‌های نجومی می‌گیرند که این موضوع در حکومت اسلامی قابل قبول نیست و بساط آن باید یک بار برای همیشه برچیده شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹ 26 November 2021
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: برخی از مسئولان حقوق‌های نجومی می‌گیرند که این موضوع در حکومت اسلامی قابل قبول نیست و بساط آن باید یک بار برای همیشه برچیده شود.

به گزارش تابناک همدان، از ایرنا، آیت الله "حبیب الله شعبانی موثقی" در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان افزود: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، حقوق‌های نجومی مضر به اعتماد عمومی است و باید برای حل این موضوع اقدام شود.

وی ادامه داد: در پرداخت حقوق به کارمندان تفاوت‌های زیادی وجود دارد؛ افرادی هستند که با کار کم بیشتر از کسانی که کار سنگین دارند حقوق می‌گیرند که در حکومت اسلامی این موضوع قابل قبول نیست.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با انتقاد از حقوق‌های ۲۰۰ میلیون تومانی ابراز امیدواری کرد که دولت سیزدهم یک بار برای همیشه بساط حقوق‌های نجومی را جمع کند.

دشمنانی که مشکلات آب را به مسایل سیاسی گره بزنند موفق نخواهد بود

آیت الله شعبانی موثقی مطالبات مردم در رابطه با تنش‌های آبی را در بستر قانونی بسیار خوب دانست و گفت: فرهنگ جدیدی در رابطه با مطالبه گری در حال شکل گیری است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما همدل و متعلق به یک ملت هستیم و مشکل آب نیز باید در سطح ملی و به صورت سراسری حل شود.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه دولت باید یک کارگروه تخصصی، برای حل مشکل همیشگی کمبود آب تشکیل دهد ادامه داد: بیشتر استان‌ها همچون همدان با مشکل کم آبی مواجه هستند که نیازمند برنامه‌های جامع در مساله آب است.

آیت الله شعبانی موثقی اظهار داشت: تصمیم گیری‌ها در مورد مشکلات آب در استان‌ها باید کارشناسانه و علمی باشد تا به موفقیت برسد.

هیچ مسئولی نباید از موضع قدرت با مردم سخن بگوید

امام جمعه همدان گفت: در برخی از ادارات مسئولان برخورد‌های نامناسبی و ناشایستی با مردم دارند و هیچ کارمند و مسئولی نباید از موضع قدرت با مردم سخن بگوید.

وی تاکید کرد: برخی از برخورد‌های تند مسئولان با مردم قابل قبول نیست و هرکس حوصله پاسخگویی به مردم را ندارد استعفا بدهد.

آیت الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات خواسته مردم نیز نامعقول است که باید با آن‌ها نیز مسالمت آمیز صحبت کرد.

وی ادامه داد: کسی که با مردم تند برخورد می‌کرد ۴۰ سال پیش توسط خود مردم از این کشور بیرون انداخته شد.

وی با تبریک روز بسیج مستضعفان افزود: بسیج در همه شرایط همچون دفاع مقدس و دوران کرونا در کنار مردم و خط مقدم قرار داشت.

امام جمعه همدان گفت: شبکه صالحین بسیج یک شبکه نورانی است که نوجوانان با شرکت در آن درس‌های بزرگی را فرا می‌گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار