در راستای ایجاد ثبات در بازار روغن موتور و نظارت مستقیم بر عرضه؛
مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم گفت: امروز شعبه شرکت کیمیا اسپیدی، سازمان فروش و توزیع مویرگی شرکت نفت سپاهان و روغن موتور اسپیدی را در همدان افتتاح می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۰۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ 26 October 2021

امروز شعبه شرکت کیمیا اسپیدی در همدان افتتاح شد

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم گفت: امروز شعبه شرکت کیمیا اسپیدی، سازمان فروش و توزیع مویرگی شرکت نفت سپاهان و روغن موتور اسپیدی را در همدان افتتاح می‌کنیم.

به گزارش تابناک همدان، محمدصادق قلی زاده افزود: شرکت کیمیا اسپیدی قشم، بعنوان اولین و با فاصله بزرگترین شرکت فروش و توزیع مویرگی روغن موتور در کشور است که تاکنون در ۱۲ استان شعبه داشته و طی هفته جاری سه شعبه اردبیل، همدان و سمنان افتتاح می‌گردد،
 
وی در خصوص تعداد شعب این نمایندگی در سراسر کشور گفت: در آبان ماه دو شعبه یزد و مرکزی تاسیس می‌شود و نهایتا در سه ماهه پایان سال چهار شعبه دیگر افتتاح می‌گردد که تا پایان سال  ۱۴۰۰ در ۲۱  استان نمایندگی فعالیت خواهد داشت  البته توسعه شعب همیشه مدنظر این شرکت بوده، اما به دلیل مشکلاتی که برای مردم  طی سال جاری به دلیل عدم توزیع مناسب روغن موتور به وجود آمد روند توسعه شعب فروش و توزیع مویرگی نفت سپاهان تسریع شد.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم اشاره ای به نوسان قیمت در بازار کرد و گفت: روغن موتور کالای حمایتی است،  قیمت آن توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان تعیین می‌شود بنابراین هیچ کدام از شرکت‌های روانکار (شرکت نفت سپاهان با برند اسپیدی، شرکت نفت ایرانول، شرکت نفت بهران و شرکت نفت پارس) قادر نیستند قیمت محصولات خود را مستقلا تغییر بهند، بنابراین ۲ عاملی که می‌تواند منجر به ثبات و یا خداناکرده عدم ثبات و التاب در بازار روغن موتور شود اولی تولید و عرضه و دومی عدم توزیع مناسب است. 
 
سهم شرکت نفت سپاهان در بازار روغن موتور به بیش از ۳۰ درصد رسید

قلی زاده در خصوص شرکت نفت سپاهان با برند اسپیدی گفت: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۷۳ هزار تن انواع محصولات تولید کرد که از این میزان حدود ۲۳۷ هزار تن صاد شده و موجب ارزآوری برای کشور شده که با فاصله بسیار در مقایسه با رقبا قرار دارد
 
وی افزود:  حدود ۱۴۵هزار  تن از انواع محصولات را در داخل کشور عرضه کرده که حدود ۶۳هزار تن آن روغن موتور (بنزین و دیزل) بوده است که میزان عرضه روغن موتور نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد افزایش داشته است و تنها شرکت روانکار هست که از منظر توزیع روغن موتور در کشوردر شش ماهه رشد داشته است.
 
توزیع مناسب محصولات گلوگاه رقابتی و توزیعی است

قلی زاده اشاره ای به «توزیع مناسب محصولات» که گلوگاه رقابتی و توزیعی است کرد و، گفت: شرکت نفت سپاهان این عارضه را به درستی شناسایی کرده و اقدام به ایجاد سازمان فروش و توزیع مویگری کرده که مهمترین هدف آن توزیع گسترده محصولات است و ایده اصلی آن این است که محصول همه جا در دسترس باشد. از این طریق تلاش می‌شود تا جایی که امکان دارد واسطه‌ها حذف و امکان سوء استفاده‌هایی همچون گران فروشی، انحصار، فروش محصولات تقلبی و غیر مجاز را از بین ببرد.
 
وی اشاره کرد: در این بازار نابسمان گا‌ها ما که تولید کننده هستیم از شکل ظاهری ظروف نمی‌توانیم اصل یا تقلبی بودن محصول را تشخیص دهیم چه برسد به مردم؛ بنابراین نظارت دقیق بر توزیع بسیار حیاتی و نیاز اساسی این صنعت و بازار است.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم درخصوص عملکرد سازمان فروش و توزیع مویرگی و میزان تاثیرگذاری آن در بازار عرض گفت:   از ۶۳هزار  تن روغن موتور عرضه شده شرکت سپاهان در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰، حدود ۲۳ هزار تن توسط شرکت کیمیا اسپیدی بصورت مویرگی و مستقیم عرضه شده است.
 
قلی زاده ادامه داد: این شرکت در شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ حدود ۷هزار۳۰۰ تن فروش و توزیع داشته و در کل سال گذشته حدود ۲۲هزار تن توزیع داشته، اما در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ بیشتر از عملکرد سال گذشته توزیع نموده است. 
 
هدف ما حمایت از مصرف کننده هاست

وی درباره اینکه چرا اقدام به پخش مویرگی این محصول کردند گفت:به دلیل احساس مسئولیتی که نسبت به کشور  و هموطنان  داریم توزیع مویرگی را در دستور کار قرار داده و روز به روز آن را توسعه می‌دهد و از این طریق تلاش می‌کند از مصرف کننده نهایی حمایت کنیم.
 
قلی زاده در پایان تاکید کرد: محصولات شرکت نفت سپاهان با برند اسپیدی با کیفیتی بسیار بالا برای انواع خودرو‌های بنزنی و دیزلی تولید می‌شود، محصولات این شرکت کاملا قابل رقابت با برند‌های درجه ۱ جهانی است. با اقدامات و تلاش‌هایی که شده ایران عزیز نیازی به واردات روغن موتور ندارد و ایران در تولید روغن موتور سرآمد است. مردم عزیز با خیال راحت با توجه به سلیقه و نیاز خود محصولات این شرکت را از مراکز معتبر خریداری و استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار