کد خبر: ۱۰۰۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸ 22 October 2021


به گزارش تابناک همدان، به نقل از کمیته روابط عمومی تنیس روی میز استان همدان؛ مسابقات لیگ نوجوانان و جوانان دختر باشگاه‌های کشور که از صبح روز ۲۸ مهر ماه به مدت دو روز به میزبانی استان همدان در جریان بود با کسب سکوی قهرمانی مارال چوب همدان به اتمام رسید.

 در گام پایانی این مسابقات مابین آکادمی شعاری و مارال چوب همدان، تیم میزبان با غلبه ۴ بر ۲ بر حریف مازندرانی خود موفق شد سکوی قهرمانی را به نام خود ثبت کند.

مارال چوب همدان که در دور اول مرحله حذفی با قرعه استراحت روبرو شد در گام دوم با غلبه بر هیئت تنیس روی میز بوشهر موفق شد به مرحله نهایی راه یابد.

قهرمان مسابقات با ترکیب شیما صفایی، صبا سراجی، نیلیا نقیبی، مبینا اصلانی، کوثر فتاحی، نازنین مرتضایی به سکانداری زهره ابوطالبیان و سرپرستی هدیه آقامحمدی در این رقابت‌ها حاضر بود.

آکادمی شعاری بابل نیز پس از عبور از شرکت نصر و بیمه خاور میانه داراب پا به فینال گذاشت و در یک بازی برابر به مقام دوم این مسابقات دست یافت.

هیئت تنیس روی میز بوشهر در دور اول جدول حذفی با عبور از آرد گل گلستان به نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله با پذیرش شکست از مارال چوب همدان، بر سکوی سوم ایستاد.

بیمه خاور میانه داراب نیز که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد در مرحله بعد در تقابل با آکادمی شعاری بابل پذیرای شکست شد و بر جایگاه سوم مشترک ایستاد.

گفتنی است در روز نخست این رقابت‌ها ۹ تیم حاضر ابتدا در ۳ جدول مقدماتی با یکدیگر به رقابت پرداختند، سپس شش تیم (مارال چوب همدان، بیمه خاورمیانه داراب، هیئت تنیس روی میز بوشهر، آرد گل گلستان، آکادمی شعاری بابل، شرکت نصر “هیئت شهریار”) وارد جدول حذفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار