کد خبر: ۱۰۰۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸ 21 October 2021
گاهی اتفاق می‌افتد که ساعت‌ها با گوشی هوشمند خود مشغولیم و در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود در حال گفتگو و تبادل اطلاعات هستیم. آیا به همان اندازه‌ای که برای این کار وقت می‌گذارید به افراد خانواده‌تان هم توجه می‌کنید؟

 
به گزارش تابناک همدان، از زمانی که فضای مجازی جای خود را در زندگی ما باز کرده است ساعت‌های زیادی از وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی در حال گفتگو با دوستان و تبادل اطلاعات با دیگران هستیم. مطابق پژوهش‌ها به‌طور متوسط روزانه بین ۷ تا ۱۱ساعت از وقت خود را با گوشی تلفن همراه در شبکه‌های اجتماعی هستیم.
 
بین رفقا، همکاران، دوستان و افراد تازه‌ای که به‌واسطه فعالیت در شبکه‌های اجتماعی با آن‌ها آشنا می‌شویم. گاهی در تمام ساعات شبانه‌روز آنلاین هستیم و از گپ زدن با دیگران خسته نمی‌شویم. اعتیاد به گوشی هوشمند و شبکه‌های اجتماعی اغلب به حذف ارتباط فیزیکی و عاطفی با اطرافیان منجر می‌شود.
 
یادمان باشد ما قبل از هر دوست جدید و هرگونه ارتباط مجازی یک خانواده داریم. از خودمان بپرسیم آیا برای آن‌ها هم وقت می‌گذاریم؟ آیا حواسمان به آن‌ها هم هست؟ مراقب ناراحتی و دلخوری پدر و مادرمان هستیم؟ بهتر است اول برای خانواده‌مان آنلاین باشیم؛ هیچکس و هیچ‌چیز جای آن‌ها را پر نمی‌کند.
 
منبه شفقنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار