مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت پیامبر گرامی اسلام امکان عضویت رایگان در سراسر کتابخانه‌های عمومی استان همدان فراهم شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ 21 October 2021
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت پیامبر گرامی اسلام امکان عضویت رایگان در سراسر کتابخانه‌های عمومی استان همدان فراهم شد. 

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، دکتر عاطفه زارعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اسلام (ص) که کتاب الله را به عنوان معجزه به بشریت معرفی کردند طرح سراسری عضویت رایگان در سراسر کتابخانه‌های عمومی استان همدان در روز‌های اول و دوم و سوم آبان ماه اجرا خواهد شد. 

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع متقاضیان، ضروری است صرفا در روز‌های یاد شده داوطلبین عدد یک را به سرشماره ۵۰۰۰۲۹۲۹ به صورت پیامک ارسال نمایند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: پس از پایان مهلت مذکور، کد تخفیف معتبر تا پایان آبان در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و سپس می‌توانند طی روز‌های آتی به کتابخانه مورد نظر خود مراجعه و با ارائه کد، عضو کتابخانه عمومی شوند. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر خدمات کتابخانه‌های عمومی تنها محدود به امانت کتاب و سالن مطالعه نیست ادامه داد: دسترسی به پایگاه‌های اطلاعاتی نورمگز و مگا پیپر، دسترسی به نشریات، ویژه برنامه‌های کتابخوانی، نقد کتاب، دوره‌های آموزشی و ... از جمله خدمات ارائه شده در کتابخانه‌های عمومی است.

زارعی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد کتابخانه‌های عمومی به وای فای رایگان نیز مجهز شدند و ما بقی نیز به زودی به این خدمت را ارائه می‌دهند، خاطرنشان کرد: اعضای کتابخانه‌های عمومی می‌توانند از اینترنت به صورت رایگان استفاده کنند.

وی گفت: همچنین اعضای کتابخانه‌های عمومی تا دوم آبان ماه فرصت دارند کتاب‌های امانی خود که مشمول جریمه دیرکرد شده را با صد درصد تخفیف به کتابخانه بازگردانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار