رئیس اتاق بازرگانی همدان:
رئیس اتاق بازرگانی استان همدان با اشاره به مزیت‌های آب و خاک در کشور غنا گفت: این کشور بهترین فرصت برای توسعه و ترویج کشت‌های فراسرزمینی است.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ 20 October 2021
رئیس اتاق بازرگانی استان همدان با اشاره به مزیت‌های آب و خاک در کشور غنا گفت: این کشور بهترین فرصت برای توسعه و ترویج کشت‌های فراسرزمینی است.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا، علی اصغر زبردست روز چهارشنبه در جمع فعالان اقتصادی استان همدان افزود: کشور غنا دارای مزیت‌های بسیاری در بخش کشاورزی و معدنی است و با توجه به مشکلات بخش کشاورزی در کشورمان می‌توانیم از قابلیت‌های این کشور بهره برداری کنیم.

وی تاکید کرد: غنا با ثبات‌ترین کشور آفریقا است و از سال ۹۴ روابط استان همدان با این کشور را آغاز کردیم که تاکنون ادامه دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان گفت: تاکنون چندین هیات تجاری به این کشور اعزام و نتایج خوبی از این دیدار‌ها حاصل شده که حضور اکیپ نیرو‌های فنی مهندسی ما نمونه بارز این موضوع است.

به گفته وی به راحتی و با برنامه ریزی مدون می‌توانیم بخشی از اشتغال استان را به غنا بکشانیم و از مزیت‌های این منطقه استفاده کنیم.

وی به ظرفیت داروسازی استان همدان اشاره کرد و افزود: مبل و منبت و چینی آلات بهداشتی از جمله محصولات بومی استان همدان در کشور غنا بازار خوبی دارند و باید مراودات تجاری با کشور غنا گسترش یابد.

زبردست اظهار داشت: فعالیت چند شرکت داروسازی در این استان فرصت خوبی برای انتقال دانش و احداث صنایع داروسازی در کشور غنا است. 

به گزارش ایرنا اووسو بواتنگ به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان امروز به این شهر سفر کرد و دیدار با استاندار همدان و جمعی از فعالان اقتصادی و بازدید از هنرصنعت مبل منبت در شهر جهانی ملایر از برنامه‌های او بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار