محمود مسگریان با بیان اینکه میزان رضایتمندی مردم از شهرداری مطلوب نیست تصریح کرد: حجم ارتباط و خدمات گسترده بین شهرداری و مردم هم با هیچ ارگانی قابل مقایسه نیست، اما آنچه مردم از آن گله‌مند هستند باید کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹ 20 October 2021
سعید افقی
 
شهردار همدان به اتفاق برخی ازاعضای شورای اسلامی با حضور در دفتر فرماندار به دیدار و گفتگو پرداختند.
 
به گزارش تابناک همدان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این نشست گفت: شورای اسلامی شهر با هدف اجماع بدنبال انتخاب شهردار کارامد برای همدان بود که در نهایت با ۱۰ رای موافق آقای حسینی انتخاب شد.

وی با اشاره به اقدامات شورای اسلامی شهر همدان در بررسی برنامه‌ها و فرایند انتخاب شهردار افزود: افق دید بلند، برنامه‌های خوب برای توسعه شهر همدان و همسو بودن با اهداف شورای اسلامی شهر در مدیریت شهری از جمله ویژگی‌های شهردار منتخب همدان است.

محمود مسگریان با بیان اینکه میزان رضایتمندی مردم از شهرداری مطلوب نیست تصریح کرد: حجم ارتباط و خدمات گسترده بین شهرداری و مردم هم با هیچ ارگانی قابل مقایسه نیست، اما آنچه مردم از آن گله‌مند هستند باید کاهش پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر پاسخگویی مناسب، بهره گیری از فناوری‌های الکترونیک و شفاف سازی در عملکرد شهرداری اضافه کرد: افراد برای انجام امور قانونی خود در شهرداری نباید معطل شوند.

مسگریان افزود: شهرداری و زیرمجموعه‌های آن برخوردار از کارکنان متعهد و دلسوز است و اگر مشکلی در بخشی به چشم می‌خورد نباید این مشکل را تسری داد.

وی ابراز امیدواری کرد شهردار همدان به عنوان یک نیروی جهادی، بومی و آشنا به مسایل و دغدغه‌های شهر همدان بتواند با حمایت همه جانبه شورای اسلامی شهر در توسعه همه جانبه و پیشبرد امور مدیریت شهری همدان موفق باشد.
 
 
زمان مردم ارزشمند است/ از افراد با انگیزه حمایت کنید/ تامین منابع اولویت دارد
 
فرماندار همدان:
از افراد با انگیزه در کنار نیرو‌های با تجربه و عملیاتی شهرداری در مسئولیت‌ها استفاده شود 

فرماندار شهرستان همدان نیز نیرو‌های کارآمد با تجربه و توانمند موجود در شهرداری همدان را سرمایه‌های انسانی قابل نوجه دانست و گفت: سال‌ها برای این نیرو‌ها هزینه شده و صاحب تجربه‌های ذیقیمتی هستند که باید در کنار آن‌ها از افراد با انگیزه‌ای که در مناطق و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری وجود دارد در مسئولیت‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه فقدان درآمد پایدار گریبان بسیاری از شهرداری‌ها را گرفته است افزود: شهرداری‌های شهر‌های کوچک به مراتب مشکلات بیشتری دارند و این مهم ضرورت توجه بیشتر به اقتصاد شهری را دوچندان می‌کند.

محمد علی محمدی اضافه کرد: با افزایش درآمد پایدار قدرت تصمیم گیری در مدیریت شهری افزایش یافته و رونق شهر، گردشگری، عمران شهری و اهداف فرهنگی بیش از پیش محقق خواهد شد.

فرماندار همدان با اشاره به ضرورت چابکسازی شهرداری همدان اظهارکرد: فربه شدن شهرداری باعث شده گاهی دغدغه مدیریت شهری در بخش‌های مختلف شهرداری معطوف به تامین حقوق و مزایای کارکنان شود.

محمدی با بیان اینکه پاسخ هر انتقادی را باید صرفا با انجام کار بدهیم افزود: اثرگذاری و کارایی برای مردم موضوع مهمی است که ما هم با این هدف از همراهی و همکاری با مدیریت شهری دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی و بطول انجامیدن تهیه و ابلاغ طرح جامع شهر همدان تاکید کرد: کار‌های مطالعاتی باید در حداقل زمان انجام شود، چون گاهی با طولانی شدن موضوع مشمول مرور زمان و با تغییراتی در اولویت‌ها و وضع موجود مواجه می‌شویم.
 
 
شهردار همدان:
با تامین منابع فکر مدیران شهرداری برای انجام کار باید آزاد شود

شهردار منتخب همدان نیز گفت: شهرداری همدان با تمام نواقص و مسایل و مشکلات عملکرد خوبی داشته و نباید با مشاهده برخی کمبود‌ها زحمات مدیریت شهری و کارکنان خدوم شهرداری را نادیده بگیریم.

سید مسعود حسینی با بیان اینکه هم اکنون شهر همدان یکی از شهر‌های زیبا و قابل توجه در مدیریت شهری در سطح کشور است افزود: باید بستری فراهمن شود تا با امکانات موجود و تلاش برای سرمایه گذاری و افزالیش درآمد شهرداری بتوانیم برنامه‌هایی که مد نظر داریم به اجرا برسانیم.

وی با بیان اینکه با تامین منابع لازم فکر مدیران شهرداری برای انجام کار آزاد می‌شود بیان کرد: شفافیت، تسهیل در خدمات مراجعان و بهره گیری از سامانه جامع الکترونیک باید در شهرداری بطور ویژه مورد توجه قرارگیرد.

حسینی افزود: چند برنامه سرمایه گذاری به عنوان اولویت کار شهرداری به منظور تامین درآمد پایدار مد نظر داریم که امیدواریم با بهره گیری از پتانسیل‌های موجود و همراهی سایر مدیران بتوانیم در حداقل زمان اجرایی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار