‍ معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان:
‍ معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: بیمه روستائیان و عشایر فرصتی مغتنم برای جامعه هدف و بویژه اقشار محروم و فاقد بیمه است.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸ 20 October 2021
‍ معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: بیمه روستائیان و عشایر فرصتی مغتنم برای جامعه هدف و بویژه اقشار محروم و فاقد بیمه است.

به گزارش تابناک همدان، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان در نشست ستاد توسعه بیمه روستائیان و عشایر شهرستان گفت: اقدامات درخور نوجه و خوبی در جهت توسعه بیمه روستائیان و عشایر در سطح شهرستان صورت گرفته که نشان دهنده تلاش عوامل این صندوق، کارگزاران و همکاری دهیاران است.

یزدان آزرمی افزود: بیمه روستائیان و عشایر فرصتی مغتنم برای جامعه هدف و بویژه اقشار محروم و فاقد بیمه است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد توجه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: یکی از معیار‌های سنجش میزان توسعه یافتگی در کشور‌ها میزان پوشش و بهره مندی اقشار مختلف جامعه از خدمات بیمه‌ای است که با افزایش این شاخص ضمن افزایش رفاه عمومی بار مسئولیت سایر نهاد‌های حمایتی کاهش میابد.

آزرمی با تاکید بر لزوم عزم جدی به منظور پوشش حداکثری این بیمه در سطح جامعه هدف اظهارکرد: ضمن اطالاع رسانی گسترده از ظرفیت اعضای جدید شورا‌های اسلامی روستا و دهیاران در این راستا باید بیشتر بهره گرفت.

معاون فرماندار همدان خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط با صندوق بیمه روستائیان و عشایر استان شد و افزود: صدا و سیما، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، تبلیغات اسلامی، جهاد کشاورزی، آموزش و پروش، حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی و شهرداری می‌توانند در این مهم موثر باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار