مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: بلوار ۳۵ متری عقیل در اسلامشهر با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار تکمیل و بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶ 18 October 2021
مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: بلوار ۳۵ متری عقیل در اسلامشهر با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار تکمیل و بهره‌برداری شد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار همدان، مجید شاکری گفت: یکی از اولویت‌های شهرداری منطقه چهار اجرای پروژه‌های تاثیرگذار در مناطق کم‌برخوردار است و در این راستا پروژه‌های متعددی از ابتدای سال در این مناطق اجرا و بهره‌برداری شده است.

وی تصریح کرد: مطابق با طرح تفضیلی شهر همدان و براساس پروژه‌های مصوب سال جاری، احداث معبر ۳۵ متری عقیل در اسلامشهر در دستور کار واحد فنی عمرانی قرار گرفت و از ابتدای سال عملیات احداث و اجرای این پروژه کلید خورد.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان با بیان اینکه این مسیر وضعیت قابل قبولی نداشت، بیان کرد: این معبر خاکی مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده بود بنابراین اصلاح این مسیر با هدف کاهش مشکلات شهروندی و نیز اتصال اسلامشهر به بلوار آیت الله نجفی با جدیت پیگیری و اجرا شد.

شاکری گفت: این مسیر ۳۰۰ متری به طول ۱۲۰۰ متر جدولگذاری و ۶۰۰۰ مترمکعب خاکبرداری شد و با ۲۰۰۰ تن مصالح کار زیرسازی ۶۰۰۰ مترمربع به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: در روز‌های گذشته این پروژه با ۱۰۰۰ تن آسفالت، روکش شد و تقدیم ساکنان این منطقه گردید که امید است با تصویب اعتبار مورد نیاز برای تملک قسمت‌های باقیمانده، شهرداری منطقه چهار بتواند این مسیر را تکمیل و به صورت کامل بازگشایی کند.

شاکری با تاکید بر اینکه اجرای پروژه‌های مصوب شهرداری منطقه چهار طبق برنامه زمان‌بندی به صورت منظم و بدون وقفه در حال انجام است تصریح کرد: هم‌اکنون پروژه‌هایی همچون تکمیل فاز سه بوستان فدک، احداث فاز دو بوستان باهنر در کوی فرهنگیان، ادامه احداث کندرو بلوار شهید سردار همدانی، احداث معبر اسلامشهر به بلوار سیدجمال‌الدین اسدآبادی، بازسازی پاساژ اکباتان و همچنین ۱۰ مورد پیاده‌رو سازی در نقاط مختلف در حال اجراست.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان در پایان از صبر و شکیبایی شهروندان گرامی در اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی تشکر و قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار