کد خبر: ۱۰۰۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸ 15 October 2021
شب گذشته همزمان با شب شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) در کمال تأسف جشن عروسی و رقص و پایکوبی در بسیاری از نقاط شهرستان اسدآباد مشاهده شد که علی رغم تعطیلی تالار‌ها هم در وضعیت نارنجی اسدآباد، اما در برخی از این اماکن مراسم عروسی برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، دیشب شب غمبار شهادت یازدهمین اخترتابناک امامت، حضرت حجت (ع) که برای غم از دست دادن پدر زانوی غم بغل کرده و عزادار اوست، برخی از مردم شهر #شعیه‌نشینم در اسدآباد در خانه‌هایشان بساط عروسی فرزندانشان را به پا کرده و به رقص و پایکوبی پرداختند.

برخی هم علی رغم تعطیلی_تالار‌ها به دلیل شرایط کرونا، بساط عروسی را در برخی این اماکن نمونه آن ملحمدره برگزار کردند و مسئولان این شهر یا #در_خوابند و یا خود را به خواب زدند، چراکه نه تنها بی‌توجه از کنار مسئله کرونا رد شدند بلکه از موضوع شهادت امام حسن عسکری ع هم عبور کردند.

این مسئله به این جا ختم نمی‌شود و علی رغم اینکه در چند جلسه ستاد کرونا موضوع جلوگیری از #کاروان_عروسی مطرح و تاکید بر برخورد #پلیس شد، اما امشب صدای کاروان و آلودگی صدا هم در این شب عزیز در شهر پیچید و خبری نه از پلیس بود و نه از مسئول!

براستی این چه رسمی است که شیعیان اسدآبادی در این شب عزا بساط شادی به پا کردند، البته ناگفته نماند این موضوع در سال گذشته هم در چنین شبی تکرار شد و همچنین مناسبت‌های عزای دیگر امامان و، اما مسئولان در سکوت و خواب!

آجرک الله یا صاحب الزمان (عج)

تسلّای قلبِ و دل داغدیدتان
وظیفه بـود هم همدردی کنیم و هم عزاداری، اما …!
 
منبع: عصر همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار