فرمانده انتظامی همدان:
فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر رویکرد علمی و دانش محور پلیس درخدمت رسانی به مردم، گفت: اقدامات چشمگیری در زمینه هوشمند سازی پلیس انجام شده تا در مواقع بحرانی و حساس بهترین و عاقلانه‌ترین تصمیم‌ها برای تامین امنیت و آرامش مردم اتخاذ و عملیاتی شود.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰ 15 October 2021
فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر رویکرد علمی و دانش محور پلیس درخدمت رسانی به مردم، گفت: اقدامات چشمگیری در زمینه هوشمند سازی پلیس انجام شده تا در مواقع بحرانی و حساس بهترین و عاقلانه‌ترین تصمیم‌ها برای تامین امنیت و آرامش مردم اتخاذ و عملیاتی شود.

به گزارش تابناک همدان، سردار «سلمان امیری» در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه در ۲ سال گذشته اقدامات مطلوبی در حوزه هوشمندسازی و تقویت پلیس انجام شده است، اظهار داشت: با توجه به پیچیدگی جرایم و حرفه‌ای شدن متخلفان، پلیس با هم افزایی نیرو‌های متعهد مجهز شده و با امکانات به‌روز خدمات مناسب و موثری را ارائه می‌دهد.

به گفته وی، امروزه برای استفاده و داشتن داده‌ها و اطلاعات صحیح نیازمند فناوری‌های نوین هستیم و استفاده از فناوری‌های نوین و اطلاعات بروز در کنار تجربه و تخصص کارکنان، پلیس را در انجام مأموریت‌ها موفق کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه توجه مردم به توصیه‌های پلیس باعث افزایش ضریب امنیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، از همکاری، حمایت و تعامل دوسویه مردم با نیروی انتظامی قدردانی کرد. 

سردار امیری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مدال مجاهد فی سبیل الله را از مقام معظم رهبری دریافت کرده است، گفت: در حوزه‌هایی مانند کرونا پلیس شبانه روز پای کار بود و همواره خود را خادم مردم می‌داند.
وی خاطرنشان کرد: در استان همدان بدلیل حمایت‌های امام جمعه، اعضای شورای تامین و همکاری مردم شاهد برقراری امنیت و آرامشی پایدار و باثبات هستیم، که این نشانه رضایتمندی و اعتماد مردم به پلیس است. 

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه تماس‌های مردم با ۱۹۷ در سریعترین زمان رسیدگی و پاسخ داده می‌شود، افزود: آمار‌های ثبت شده از تماس‌های مردم با سامانه ۱۹۷ نشاندهنده محبوبیت و تعامل مردم با پلیس است که در دولت جدید آمار قدردانی مردم در این تماس‌ها ۳۵ درصد، راهنمایی‌های مردم ۵۲ درصد و آمار شکایت‌ها ۶۱ درصد کاهش داشته است.

سردار امیری با بیان اینکه عملکرد پلیس در حوزه مقابله با جرایم بسیار قابل قبول است، از کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در ۶ ماه ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به راه اندازی مرکز فوریت‌های سایبری در پلیس فتا استان با هدف تسریع در رسیدگی به جرائم اینترنتی و پیشگیری و مقابله با جرایم به صورت برخط، گفت: شهروندان می‌توانند در تمامی ساعات شبانه روز با شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس برقرار کرده و پس از برقرار شدن ارتباط، کد استان (۰۸۱) را وارد و به مرکز فوریت‌های سایبری همدان متصل شوند.

۱۷ تا ۲۳ مهرماه هفته گرامیداشت نیروی انتظامی است که امسال با شعار "پلیس هوشمند، امنیت پایدار" نامگذاری شده است و در این هفته ۸۰ برنامه متنوع در استان همدان اجرا شد.
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار